GOSARI OSASUNTSUA

Euskal Dantza Tailerra

Aurreko ostegunean, Azaroak 7, Hauspoa proiektuko lehendabiziko tailerra burutu genuen, Euskal Dantza tailerra, hain zuzen ere. Hainbat euskal dantza ikasi ondoren, tailerrean parte hartu zuten ikasleen jatorri ezberdinetako dantzak ezagutzeko aukera izan genuen. Eskerrik asko parte hartu zenuten guztioi!

Barnetegiko AZKEN eguna

Barnetegiko azken eguna gaur eta momentu hunkigarriak bizi izan ditugu. Aupa gure neska mutilak eta gora bihotzak.

Barnetegiko hirugarren eguna

Barnetegiko 3. eguna eta aterrunea aprobetxatuz altxorraren bila irten gara. Gauean berriz, mozorro festa egin dugu.

Barnetegian bigarren eguna

Euria kanpoan eta gu barne giroan!

Barnetegian lehenengo eguna

DBH1 eta DBH2koak hemen gabiltza Aubixan, euripean baina giro ezin hobean.

Bizitza Zientifikoen Topaketa

DBH4 eta 1. Batxilergoko zientzietako  ikasleek Eureka Museoan antolatu zen Bizitza Zientifikoen Topaketan parte hartu zuten. Zientziaren arlo desberdinetan lan egiten duten ikertzaileak ezagutzeko eta beraiekin hitz egiteko aukera izan zuten.

ISABEL MARTIN, EMAKUMEA, IDAZLEA ETA BERDINTASUNAREN ALDEKO KOMPROMETITUA

Azaroaren 25ean oso bisita berezia jaso genuen, ISABEL MARTIN, idazlea Granadatik datorrena. “Poesía de periferia para otros mundos posibles” izan zen bere errezitala. Berdintasunaren aldekoa da bere borroka eta hori lortzeko bakarrik erabiltzen dena da ahotsa eta poesiaren edertasuna. Como bien decía el poeta vasco Blas de Otero “pido la paz y la palabra” y esto es lo que nos enseña Isabel Martín para luchar contra la violencia machista que asesina a tantas mujeres cada año, desgraciadamente. Además, en este recital nuestra compañera Laura Romero nos maravilló con un poema escrito por ella y recitado con extraordinaria sensibilidad. Zorionak Laura eta parte hartu zuten denoi!

Ikusi Makusi proiektuan parte hartu dugu

DBH1 eta DBH2ko ikasleak Ikusi Makusi proiektuan parte hartu dute. Aurreiritzien, bazterketen eta orokorkerien inguruan osatutako joko zirkuitu bat egin dute kontzientzia hartu dezaten. Bikain igaro dugu goiza!

Albaola Itsas Kultur Faktoriara Irteera

Batxilergo 1. mailako ikasleak, Xabi eta Leire irakasleekin batera, Albaola Itsas Kultur Faktoriara joan gara. Oinez egin dugu txango osoa. Uliatik zehar, San Pedrora jeitsi eta bertan hamaiketakoa egin ondoren, Albaola museoa bisitatu dugu. Giro ederra egin digu eta primeran pasa dugu!

Ikasketa Bidaiarako diru bilketa

Gure DBH 4.eko ikasleak hasi dira ikasbidaia antolatzen. Horretarako, ikasturtean zehar hamaiketakoak eta hainbat ekintza prestatuko dituzte.

Aurten Bartzelonara joateko intentzioa daukagu.

Ea denon artean lortzen dugun!

Erronka polita!

VIVIAN MAIER. ARGAZKILARI ERREBELATUA

Kutxak Tabakaleran ikusgai jarrita duen erakusketa honek aukera eman digu nazioartean ospetsua den artista berezi honen lana ezagutzeko. Bisitaldi gidatuaz gain, lantegi bat izan dugu autoerretratuari buruzkoa. Bertan 4.B eta 4.D geletako ikasleek argazkigintza sortzailearekin esperimentatu dute.

"BIDE SEGURTASUNA"REN PRESTAKUNTZA JARDUNALDIA

DBHko 3.B, 4.B eta 4.E geletako ikasleak Nazaret Zentrora joan ziren urriaren 3an bide segurtasunari buruzko prestakuntza saio bat entzutera. Jarduerak aztergai izan zituen errepideko istripuak, eta helburu izan zuen gazteenak konturatzea nolako arriskuak dituen zuhur ez gidatzeak.

Amara Berri formakuntza

Egun hauetan, ikasleekin bukatuta, Amara Berriko formazioa jasotzen ari gara.
Txokoak nola funtzionatzen duten, ikasleek zer nolako materiala erabili eta eskura duten aztertzen ari gara.
Espazio irekiak eta norberaren automia lantzeko estrategiak ikasten ari gara.
Erronka polita hurrengo urteetarako.

DBH 2 SURFA

Ikasturtea bukatzeko Zurriolako hondartzara joan gara SURF egitera DBH 2. mailakoak.
Gehienontzako lehenengo aldia izan da eta asko gustatu zaigu esperientzia. Gehienak zutitzeko gai izan gara eta askotan olatu berdinean (talka egin gabe!) joatea lortu dugu.

DBH1 SURFA

Eguraldi txarrak ez zigun atzera bota uretan sartu eta SURFA praktikatzea bezalako esperientzia edukitzeko, bai edo bai, urez blai bukatu behar genuen eta!?? Zurriolako hondartzan egon ginen ikasturteari amaiera emateko.
Olatu txiki baina indartsuek eta uraren tenperatura atseginak jardueraz gozatzen lagundu ziguten.

Piragua irteera

Aurten, ikasturteari amaiera emateko PIRAGUISMOko bigarren saioa egitera joan ginen. Tira, egia esan, Kontxara joan ginen baina 3 metroko olatuak eta haize boladak zirela eta, hondarretan jolasak egitea erabaki genuen.  Txapelketa polita sortu zuten Piragusimo Federazioko monitoreek eta oso gustora aritu ginen, eskerrikasko banatutako sariengatik!! Hurrengo baterako sagarrak guztiontzat!!

LIBURU AZOKA

Ikasleek aurten erabili dituzten liburuak saltzeko eta datorren ikasturterako beharko dituztenak erosteko aukera izango dute Institutuan egingo den liburu azokan. Ikasle bakoitzak liburuak saldu edo erosi ahal izango ditu 10€-tan, baina ikasleen arteko tratua izango da. Beraz egunean bertan dirua ekarri beharko dute zerbait erosi nahi badute. Aretoan bi irakasle egongo dira ikasleei laguntzeko.

AZOKA EGUNAK, ORDUAK ETA LEKUAK:

3.DBH

4.DBH

1.BATXI

2.BATXI

Ekainak 27

Ekainak 27

Ekainak 28

Ekainak 28

MITOLOGIK SCAPE ROOM

Joan den ostiralean, ekainak 14, joan ginen scape room “Mitologik” egitera. Ikasi eta ondo pasa genuen.

Selektibitatean %100 gainditutak!

Unibertsitatera sartzeko proba egin duten Institutoko ikasleen %100ak gainditu egin du.

ZORIONAK GUZTIEI!!!

Greziako aintzinako zibilizazioa

Greziako antzinako zibilizazioa landu dugu gure Amara Berri sistemako ikasleekin. Antzerki bat osatu egin dute eta Greziako eguneroko errealitatea antzerki batean isladatu dute. Errealitate horretan, Grezian zegoen gizarte mailak eta desberdintasunak ikasi eta antzeztu dituzte.

Oso ondo pasa genuen eta barre pila ere egin genuen.