Zuen seme-alabaren matrikula egiteko epea Ekainaren 20tik Uztailaren 6ra izango da.

Batxilergoko Institutuko bulegoan, Serapio Mujika 31 kalean.

Bulego ordutegia: 8:30etatik  14:00etara

MATRIKULA EGITEKO DOKUMENTUAK:

1. Ikasle berrientzat :

• “2019/20 ikasturtea” inprimakia

• Ondorengo ordainagiria: 75 € eskola materiala ordaintzeko. Diru hau KUTXAko ES89 2095 0611 0210 6176 1580 kontuan sartu behar da. Ordainagirian matrikulatu behar den ikaslearen izena agertu behar du. Familia ugaria izanez gero, ordainketa 35€ izango da eta familia ugariko agiria aurkeztu beharko da. Ordainketa hau DERRIGORREZKOA da>

• Ikaslearen NANaren fotokopia (AIT atzerritarrak izanez gero)

• Ikaslearen argazki txiki bat

• Familia-liburuan ikaslea eta aita/ama azaltzen diren orrien fotokopia

• Ikaslearen aita edo amaren NANaren fotokopia (AIT atzerritarrak izanez gero)

• Familia banandua edo dibortziatua izatekotan, Hitzarmen Erregulatzailearen fotokopia

OHARRA: BESTE DOKUMENTU GUZTIAK PLAZA ERRESERBA EGITERAKOAN ENTREGATU BADIRA BAKARRIK ORDAINKETAREN FROGAGIRIA AURKEZTU BEHARKO DA

2. Zentroan dauden ikasleak :

• Ondorengo ordainagiria: 75 € eskola materiala ordaintzeko. Diru hau KUTXAko ES89 2095 0611 0210 6176 1580 kontuan sartu behar da. Ordainagirian matrikulatu behar den ikaslearen izena agertu behar du. Familia ugaria izanez gero, ordainketa 35€ izango da eta familia ugariko agiria aurkeztu beharko da. Ordainketa hau DERRIGORREZKOA da.

• Ikaslearen NANaren fotokopia (AIT atzerritarrak izanez gero)

DBHko matrikulazio informazioa Hezkuntzako Web gunean ikusteko bertan klikatu

BATXILERGOko  matrikulazio informazioa Hezkuntzako Web gunean ikusteko bertan klikatu.