TXURI URDIN 2018

El alumnado participante en la degustación de postres de 2018, disfrutó de una bonita mañana patinando en el Txuri Urdin el 4 de Mayo  de 2018.

2018ko dastaketan parte hartu zuen ikasleria ederki ibilizen Txurin Urdinen patinatzen maiatzaren 4ean.

WORLD BOOK

Algunos alumnos de 1º de bachillerato han tomado parte en un video recomendándonos libros y comics que les gustan. ¡Gracias a todos por tomar parte!

1. batxilergoko ikasle batzuk bideo baten, gustoko dituzten liburu eta komikiei buruz hitz egiten digute. Eskerrik asko denori parte hartzeagatik!

TEATRO ALU ULU EN CONTADORES

Apirilaren 13an gure batxilergoko 1BD eta 2BDko ikasleak kontadoresen egon ziren ALU ULU antzezlana ikusten egon ziren eta ondoren solasaldi baten parte hartu zuten.

El pasado viernes 13 de abril, nuestros alumnos de 1BD y 2BD de bachillerato estuvieron en Contadores viendo la obra de teatro ALU ULU y después tomaron parte en una tertulia.

ZUMAIAKO ARROILETAN FLYSCH-AK AZTERTZEN

Pasa den apirilaren 18-an Zumaiako Algorrin izan ginen, izen bereko Interpretazio zentruaren eskutik lanketa ezberdinak egiten. Batetik, Flysch-en sorrera eta garrantzia aztertu genuen, paisaia zoragarrietaz disfrutatuz. Bestetik, harraldea edo rasako biodibertsitatea arakatu genuen Ainara monitorearen gidaritzapean, eskerrik asko Ainara, asko ikasi dugu zurekin!

El pasado miércoles 18, visitamos Algorri de Zumaia, de la mano del Centro de Interpretación y analizando diferentes temas. Por una parte, investigamos la importancia del Flysch de Zumaia. Por otra parte analizamos la biodibersidad de la rasa intermareal, siempre con la ayuda de la monitora Ainara.

Eskerrik asko Ainara, asko ikasi dugu zurekin!

BATXILLERGOKO IKASLEAK SEXU HEZIKETAREN INGURUKO AURKEZPENA EGIN DIETE 3.DBHKO IKASLEEI

1go Batxilergoko Biologiak ikasleak egun batez irakasle bihurtu dira eta DBHko eraikuntzan izan ditugu Ugalketaren unitatearekin laguntzeko. Interes handiz jarraitu dituzte gure ikasleek beraien azalpenak eta zuzen erantzuten zuten ikasleak goxokiekin saritu dituzte.

Los alumnos de 1° de Bachiller se han convertido en profesores por un día y nos han ayudado con la unidad de la Reproducción. Los alumnos han seguido con gran interès y han sido premiados con dulces las personas que respondían correctamente.

GOENAGA YOGURRAK DASTATZEN POKOPANDEGI BASERRIAN

Ostiralean, DBH 1eko ikasleak Igara auzoko Pokopandegi baserrian izan ziren hain ezagunak eta goxoak diren GOENAGA YOGURREN egite prozesua ikusten. Mimo handiarekin zaindutako 50 behik esne ezin hobea ematen dute, hor zegoen sekretua, famili zoragarri baten gidaritzapean.

El pasado viernes los alumnos de primero de la ESO estuvieron en el caserio POKOPANDEGI del barrio de Igara. Comprobaron de primera mano el proceso de producciòn de los tan afamados YOGURES GOENAGA. Màs de 50 vacas cuidadas con mucho mimo dan una excelente leche, ahí estaba el secreto y por supuesto llevado por una estupenda familia estupenda.

HIZKUNTZ NORMALKUNTZA BATZORDEA - TXAPELKETA

Emakumeen nazioarteko egunerako lelo onena aukeratzeko antolatutako txapelketa MARIA POLOk irabazi du. Disfrutatu sari bezela jaso dituzun sarrerekin Victoria Eugenia antzokian Donostia antzerkia saria irabazi duen MAMI LEBRUN antzezlanaz.

ZORIONAK MARIA!!!

La ganadora del concurso organizado por el grupo de NORMALKUNTZA del Instituto con el mejor lema referido al 8 de Marzo ha sido MARIA POLO. Hoy ha recogido las entradas del premio para ver la obra de teatro MAMI LEBRUN en el Victoria Eugenia.

" "

ESCALADA EN EL RODÓDROMO PÍO BAROJA

2. B taldeko ikasleago, Herri Kirolak txapelketan irabazleak suertatu ondoren, sari moduanPio Barojan dagoen errokodromoan eskalada egitera joan ze.

El alumnado de 2º B, tras ganar el campeonato de Herri Kirolak, fue, como premio, a practicar escalada en el rocódromo del polideportivo Pío Baroja.

IRTEERA BILBORA

Otsailaren 21ean, 1. Batxilergoko Marrazketako ikasleak Bilbora joan ginen bertako eraikuntza desberdinak ezagutzera. Goizean, Azkuna Zentroa ezagutzeko bisita gidatua izan genuen. Gero paseoan alde zaharrera gerturatu eta Erriberako merkatuan sartu ginen. Zazpi kaleetan barneratu eta Plaza berrian bazkaldu genuen. Arratsaldean berriz Guggenheim museoa ezagutzera joan ginen. Mariaren eskutik (bertako gure gida) Frank Gheryk diseinua egin zuenetik museoa gauzatzeraino egindako bidea ezagutzeko aukera izan genuen. Eta han geundela aprobetxatuz, David Hockneyren erakusketa ikusi genuen gidaren azalpen eta guzti. Primeran pasa genuen!

El 21 de febrero, el grupo de dibujo tecnico de 1º de Bachiller fuimos a Bilbo a conocer algunos de sus edificios. Por la mañana primero visitamos el Centro Azkuna, la antigua alhondiga y despues dimos un paseo hacia la parte vieja para visitar el mercado de la Ribera. Luego nos introducimos en las siete calles y comimos en la Plaza Nueva para reponer fuerzas. Por la tarde, bordeamos el río y llegamos al museo Guggenheim donde Maria, nuestra guía, nos explico como fue el proceso de construcción desde que lo diseño Frank Ghery hasta que lo construyeron.

Lo pasamos estupendamente!